All the nights I've prayed, must this all be untrue?

Usch.. Hade en sån hemsk dröm inatt. Drömde om att jorden höll på att gå under. Vägarna började gunga och det blev en massa sprickor där det kom ut en massa rök. Vi alla trängde oss in i en massa bilar och försökte fly för våra liv, men den hann aldrig gå under för jag vaknade.
Jag hatar att dröma såna där drömmar. De känns så fruktansvärt verkliga.

I alla fall somnade jag inte fören vid halv 4 i natt, så idag är jag lite seg. Sov till halv 1 något och kände att jag inte kunde fortsätta sova eftersom då sover jag bort hela dagen. Så jag får lägga mig tidigt ikväll istället. Har inga som helst planer för idag. Blir nog en springtur och sedan hade jag tänkt att ligga i sängen och trycka i mig en massa godis och titta på one tree hill. Det ser jag fram emot.
Imorgon ska jag agera kock hemma hos Amanda tillsammans med henne och Sandra. Antar att det lär bli som förra gången då vi var hos Sandra och lagade mat... Hehe, att jag får sköta salladen och de andra tar hand om maten. För allas skull liksom. För bränd mat är inte så gott faktiskt, tro mig. Hehe :-D

Nä, ska nu ta och gå över till fredagssysslorna, ONE TREE HILL!!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0