Allergin är tillbaka..

Hallå där! Vaknade vid 6 i morse och var rätt pigg. Det kliade som fan på ryggen och axlarna... tror ni inte de stora böldutslagen har kommit tillbaka då? Jo. Det var bara att försöka ligga still och somna om. Slumrade till bara lite till halv 8 och sedan har jag varit vaken sedan dess. Har dock inte tagit någon allergitablett än, eftersom man blir så himla trött av dem. Fick någon annan sort av min moster, men såklart glömde jag dem i Brunflo eftersom jag fick stressa som sjutton för jag skulle hinna med bussen hem i söndags. Hade då bara 35 min på mig att packa allt, äta frukost, fixa mig och sedan ta mig till bussen.

I alla fall så kom jag nyss in efter att ha legat ute i solen i två timmar nästan. Skönt. Blev lite uttråkad så jag gick in igen och nu ligger jag i sängen. Har inte dirket några planer för idag så jag antar att jag ska ligga och titta på one tree hill resten av dagen. Sedan ikväll när det blir lite kallare så tar jag mig en joggingtur, om det inte är jag som har gått och lagt mig redan innan Bolibompa.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0