Hej hå

Åh, det luktar så gott ner i från. AnnMarie håller på att laga till något kött och det luktar ju hur gott som helst. Dessutom är jag också väldigt sugen på kokta ägg. Hade ju varit jätte gott nu ju.
I alla fall så har svullnaden stigit ända upp till högra ögat med. Jag mår dock inte illa men det svider lite bara. Hade så svårt att somna inatt. Runt 2 halv 3 lyckades jag somna, men vaknade igen vid 5. Mådde så himla illa och det gjorde ont. Låg kvar i sängen tills klockan blev halv 7, då gick jag ner till AnnMarie och fick något annat istället för Alvedon. Satte mig och åt yoghurt också men det var jobbigt. Kändes som om att jag skulle spy i vilken sekund som helst, men jag lyckades få i mig allt och sedan lade jag mig igen. Somnade efter en liten stund och vaknade vid 11 igen. Låg bara vaken en stund och sedan somnade jag om till kvart över 3 något. Så nu ligger jag här och har för en stund sedan ätit middag. Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Sängliggandes framför Andra Avenyn kanske. Ja, blir väl så. Finns inte så mycket alternativ heller. Skulle jag gå ut skulle väl morgondagens Aftonbladets rubriker lyda "Aliens har invarderat jorden".. typ. Vågar inte ta några risker.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0