Trotsade vädret

Idag är det ett riktigt skitväder vilket det har varit under hela veckan typ. Men idag fick jag nog. Jag tog med mig musiken ut på en promenad i regnet. När jag hade kommit mer än halvvägs kände jag att jag började få skavsår på hälarna. Det var inte kul att härda ut, men nu är jag hemma igen och har ett gott samvete av mitt ryck jag fick.

I natt drömde jag om att jag var gravid. Asså det var en riktigt härlig känsla som inte går att beskriva. Jag hade bara varit gravid i någon vecka och magen hade precis börjat att växa så jag tryckte på magen och kände det där lilla fostret. Blev nästan besviken när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm.

Ikväll blir det att titta på Sommarkrysset. Takida ska vara där och spela ikväll så det ska bli kul :-). Nu ska jag bara kolla på ett avsnitt på Andra Avenyn innan jag sätter mig framför tv:n. Ha det så bra!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0