See the light in your fall

Haha fan vilken rolig kväll jag hade igår. Det var ett tag sedan jag skrattade så mycket som igår. Vi åkte två karuseller. En tredje hann vi inte med för det stängde. Sedan spenderade vi resten av kvällen inne på Stråket. Det var så jävla långa köer till alla tält förutom till ett som vi kom in efter 5 minuters väntan ungefär. Där inne satt vi och kollade på alla som dansa och sjöng med i låtarna. Hahaha det var en jätte ful man som dansade så jävla fult. Kunde inte sluta skratta åt honom. Något också som var så fult var att jag träffade på Arlindo (ni från Gnarp vet vem han är, och Malin) där inne. Haha såg han på dansgolvet med sin fru och när han var på väg ut så sprang jag och haffade honom pratade lite. Han tyckte också att det var tråkigt att jag inte kunde följa med till Liseberg i år.

Sedan när vi skulle hem var jag och Malin tvungen att gå på toaletten. Det var huuuur lång kö som helst, men vi ställde oss först och ingen märkte något. Haha skrattade så jävla mycket. Samma sak när vi sprang in på pressbyrå-ståndet där det var smockat med folk så hamnade vi också först i kön.
När jag väl kom hem så gick jag och lade mig på en gång. Hade lite svårt att somna först, men efter ett tag så gick det bra. Vaknade vid 6 imorse alldeles pigg och kunde verkligen inte somna om. Vid 9 halv 10 tiden somnade jag om och vaknade av att någon jävla telefonförsäljare ringde efter 40 minuter. Men lyckades somna om igen.

I alla fall så har jag kommit fram till vilken min favoritlåt från Takidas nyaste skiva är. Lyssna och njut:
Takida – The Artist

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0