Onsdag

Tjeeena! Ligger här och har för en stund sedan kommit hem efter 2 timmars promenad runt Gnarp tillsammans med Amanda. Måste säga det att det var riktigt skönt att få komma ut efter att bara ha legat i sängen i några dagar. Min svullnad blev mycket mindre efter promenaden, så frisk luft gjorde nog susen. Tog på mig solglasögonen för att dölja svullnaden runt högra öga, men äppelkinden och käken gick inte att dölja. Kunde ju inte direkt gå omkring med huckle. Hehe.

Idag har jag haft ont lite till och från. När det har gjort ont har det bara svidit lite. Har mest haft ont i magen, och det kan jag förstå. Har levt på yoghurt och kräm de senaste dagarna. Idag har jag dock fått i mig en omelett också. Men jag hoppas att jag kan gå över till riktig mat imorgon. Har varit en plåga. Har varit så himla sugen på salami, ägg, ostmackor, köttgryta och grönsaker ända sedan i måndags.

Nu ska jag väl ta och göra mig klar och krypa ner i sängen för att kolla på Andra Avenyn.

Höstterminen i ettan





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0