Onsdag

Tjenis penis! Sitter i soffan och lyssnar på Takidas nyaste album som släpptes idag. Har inte fått någon favoritlåt än, för alla är nästan lika bra, så jag får återkomma med det.

Idag är jag happy! Ska in till stan sedan för att sedan åka karuseller på yrantivolit med Malin. Det är lycka. Karuseller är det bästa jag vet. Efter några roliga karusell åk så blir det krogsstråket. Första gången jag gör något myndigt ever.
Höm. Har absolut inget mer att säga förutom att igår var jag på stan och köpte ett par jätte sköna jeans som sitter som smäck för endast 79 kr på Cubus. Snacka om vad jag är fyndig asså. Ni kan ju anteckna om ni tycker det är intressant.

Nä, nu har jag lyssnat klart på hela albumet så jag sätter om den. Ska också ta ett snabbt bad om ett tag. Kanske om jag hinner innan jag måste laga lite mat till mig och Mikael. Ah, bäst jag sätter mig där nu. Ha det bra. Kram!

Vill så gärna till Liseberg och åka balder :-(

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0