Now I know

Haha vaknade i morse och tittade på klockan och fattade som att den var nästan halv 2 på eftermiddagen. Jag fick lite små panik och klev upp, slängde på mig kläderna och sedan gick jag ner och gjorde ordning frukost. När jag sitter och äter frukost slänger jag ett öga på klockan och inser att den knappt var halv 11. Men åh, tänkte jag. Haha men det gör inte så mycket. Vaknade jag i lagom tid i alla fall.
Jag har hunnit hänga tvätten så här långt, så jag ska ta och dammsuga rummet och sedan packa väskan, imorgon åker jag till Brunflo igen.

Jo förresten, ni kommer ihåg det där ''skalvet'' förra kvällen? Haha jag vet nu vad det var. Check this out:





Takplattorna var boven. Om jag känner mig dum och pinsam? Ja. Smsade ju runt och frågade om de kände "skalvet". Ehehehe..

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0