Lördag

Hej!

Vaknade i morse efter en natt med as konstiga drömmar. Drömde om att jag var upprörd över en sak vilket jag inte tänker säga här i bloggen, för då lär ni ju tro att jag har något fel. Men då kom mamma och tröstade mig som en ande. Hon sa till mig att hon älskade mig och jag sa att jag älskade henne och frågade om hon brukar höra mina tankar, hon sa att hon inte gjorde det men att hon alltid fanns vid mig. Vaknade upp och var alldeles gråtfärdig.

Idag for jag in tidigt med momma och Mikael för att gå och kolla runt lite på yranmarknaden och på krogstråket. Vi såg att Patrik's Combo skulle spela på Marité så vi gick dit och satte oss. Fy fan vad jag skratta, de är så jävla roliga asså! Solen stekte på jävlaranamma så man satt där som en levande fontän. Vi tog oss sedan en fika och efter det åkte vi hem. Sitter nu och lyssnar på Takidas nyaste och bara längtar tills den 13e då det är Ljungarocken. Woho!





Igår kollade jag på Eric Saade, The Ark och Big Boi på Storsjöyran. Var dock inte inne på området utan jag stod på ett tak. Hehe. Men asså när The Ark spelade, gud vad jag önskade att jag stod där nere bland alla de andra. Fan vilket drag det var och fan vad bra de var. Blev nästan tårögd.

Här har vi Eric Saade. Tack för att ni satte för händerna precis jag tog kortet.


The Ark. Smockat med folk alltså!


Men för helvete vad dåliga bilder. Okejdå, det är mobilkameran.. Så det är förlåtet.




Fick visst ingen på den där Big Boi. Men har några videosar som jag ska ladda upp. Filmade när Eric tog upp en tjej från publiken under en låt. Gud vad lycklig hon måste ha varit asså! Men hur det syns på videon, ja det vet jag inte riktigt.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0