Lite små kusligt...

Okej, jag vet inte vad som hände för en stund sedan, men jag ligger och tittar på One Tree Hill och helt plötsligt hör jag världens jävla oljud nerifrån. Alldeles som att trappen for ihop eller att någon körde in i väggen med en bil. Det till och med skakade så en massa glas klirrade från finrummet nere. Jag tog mod till mig eftersom det är ju jag som är mannen i huset nu, till att gå ner och kolla så att allt var okej och allt var precis som det ska vara. Asså, kan det ha varit en jordbävning, skalv? (eller heter det samma sak?) Eller vad i helvete var det för något? Nämnde jag att jag är helt ensam hemma resten av helgen?


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Du har spöken, Jecka :D

Jag kan komma och rädda dig imorgon då jag åker förbi Gnarp :D

2011-07-02 @ 00:35:26
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0