Klantarsle

Idag har mitt humör inte riktigt varit på topp. Irriterad och uttråkad. Det har även gått åska så jag har inte kunna sitta vid datorn eller kollat på tv:n. Råkade även snubbla i hörlurarna som är ikopplad i datorn så datorn for med ner på golvet. Tur att det inte är så långt till golvet från storrumsbordet och att momma har en mjuk matta under, annars hade det gått riktigt illa. Datorn klarade sig men mina hörlurare fick någon cp skada.. De blev böjda på den där saken man stoppar in uttaget på datorn, själva skaftet på dem. Minsta lilla beröring nu så blir det konstigt när man lyssnar. Ahapp. Får vi se hur länge dessa håller då...

Har följt det här som har hänt i Norge på tv:n innan åskan började att gå, och nu efteråt. Det är ju riktigt hemskt. Herregud. Mina tankar går till de drabbade och deras anhöriga. ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0