Jag trodde du var mer än så, det är klart du får se mig gå

Hej!

Jag ligger i soffan och lökar sönder. Lyssnar även på musik och trycker i mig ballerina kakor. (Kakor. JA. Malin, det är kakor jag säger och inte kex).
Jag har inga planer för idag och jag känner inte direkt för att göra något heller, så jag tänker bara ligga och fortsätta svettas i soffan. Kan inte skratta eller le heller eftersom den där strängen man har under överläppen ni vet? Den klippde de av under operationen och har satt ett stygn där så det spänner och svider som sjutton när jag ler. Tänkte försöka åka någon karusell på Yrantivolit under veckan någon gång, men det lär ju inte gå om det ska göra så ont att bara le. Det är ju inge kul att åka karuseller om man inte kan skrika eller skratta så magen gör ont.

Från yran 2009. Jag, pappa och min lillebror Fredrik sitter där i någon stans.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0