Hopp står skrivet i väggen men blickar stannar vid golvet

Tjena! Sitter i soffan och smälter ner middagen jag för en stund sedan stod och lagade till. Duktig va?
Idag har jag varit en stund med Malin. Vi gick och köpte glass och världens godaste strössel för att sedan gå hem till henne och sleva i oss det.
Ikväll ska jag nog vara med Malin igen, men vad vi ska göra vet jag faktiskt inte.

Dagens middag bestod av: Stekta franskamackor med stekt ägg, ost och skinka. Så underbart gott!

Lite borde man väl få roa sig vid matbordet när man ändå sitter och äter helt själv?
Nej jag är inte svullen längre. Eller bara lite, men inte så som det ser ut på bilden. Gör bara en konstig min.

Mums!

Gone.

 


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Haha vad söt du är :D

2011-07-25 @ 23:51:49
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Moster

Lillmarlene :D <3

2011-07-26 @ 21:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0