Helt omöjligt

Sova är inte min bästa vän för tillfället. Det går inte att sova. Nu är det ändå ingen idé att ens försöka eftersom min klocka ringer om preics 29 minuter nu när jag skriver det här. Har legat och konstanterat alldelles för mig själv att "bajs" är ett riktigt fult ord. Sedan har jag legat och skrattat åt det, och en massa gamla och roliga minnen. Ja, helt för mig själv. Normal? Nej.

Jaha, ska väl ta och spela det där roliga bubbelspelet på Spela.se då för att fördriva tiden lite. Tjopp tjopp.



23 minuter kvar...

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Pandatrollet

fin header :)

2011-07-18 @ 06:15:47
URL: http://pandatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0