Gör som Egoina

Egoina gjorde ju en riktigt bra grej för ett tag sedan. Hon lade upp bilder som hon hade tagit som var menat att hon skulle göra ett inlägg av men det har inte blivit av. Jag har också en massa bilder som var menat att de var till olika inlägg, men bara glömt bort dem. Här kommer mina.

Satt och knåpade lite på tånageln medan jag checka facebook, men det råkade gå alldeles för långt.


Satt på bussen på väg till Brunflo en gång och hade köpt med mig juice.


Hade en macka med mig hemifrån.. Verkade inte trivas bra i väskan under dagen.


Bild från skolan då jag och Julia målade i väntan på att vi skulle gå på lunch. Roligt var det då i alla fall.


Jaha. Trodde det skulle vara mer bilder, men jag kan inte hitta någon mer. Haha aja.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0