Fredag

Hej jag heter Jessica Engström och kan inte ha tråkigare än såhär. Alla mina vänner har någonting för sig och Annmarie och Bosse har åkt iväg till Örebro hela helgen så jag har huset för mig själv. Jaha. Vad ska jag göra då? Försökte ladda ner The Sims 3 som inte gick att installera. Försökte sedan att ladda ner Mulle Meck bygger bilar, men gick inte heller att installera för jag var tvungen att ha något jävla licens eller vad det nu heter.
Nu har jag i alla fall laddat ner en film så jag ska väl ta och kolla på den. Håller också på att få ner första Vänner säsongen så ska jag börja kolla på alla dem igen. Haha så himla kul ju!

Näe, tråkigare än såhär kan man inte ha. + Att det är världens fulaste väder ute också.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Tina

sjukt fin blogg :)

2011-07-01 @ 15:58:36
URL: http://tinanj.blogg.se/
Postat av: maria -

söt blogg du har:)

Besök gärna min också:D

2011-07-01 @ 16:41:07
URL: http://ahomaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0