En dag på Birsta och en myskväll med Elin

Igår for jag in till Sundsvall vid 11 tiden för att gå och strosa omkring på Birsta i någon timma. Vi gick runt och kollade lite tills vi kände oss hungriga. Då gick vi in till IKEA och köpte lite lunch.
På kvällen blev det kebabrulle, spel och film. Har sett första Kung Fu Panda filmen nu och jag måste säga att det är nog en av de roligaste filmerna jag ska ha sett!

Under lunchen:


Det jag fick med mig hem från en dag på Birsta var:

1. Ett navelsmycke



2. Smarties från ÖoB



Haha wow vilka fynd från en dag på Birsta va? Nä men jag hittade verkligen ingenting. Men idag när jag väntade på min buss i Sundsvall så spenderade jag min lilla dötid med att kika lite inne på IN gallerian fram tills bussen gick. Gick in på Gina och hittade ett rosa linne jag inte kunde hålla fingrarna borta från. Var tvungen att köpa det. 49 riksdaler gick det på.

Säger ju det, har ju världens sämsta kamera.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0