Borde väl egentligen sova men..

äh, känner mig inte riktigt trött så jag kan sova så jag tänker kolla lite på Andra Avenyn tills jag blir tröttare. Ska ju upp klockan 6 imorgon vilket är om 3,5 timmar. Halv 8 åker vi här ifrån ner till Gävle. Kommer inte ihåg vilken tid jag hade där, men då jävlar sätts skruvarna in. Det ska läka i ungefär 3 månader och sedan äntligen kan jag le igen utan att blotta en massa plast. Det är väl egentligen ingen som har märkt eller tänkt på att jag har en protes, men fan vad skönt det ska bli att slippa den där pinsamma stämningen bland främlingar när man ska äta då jag måste ta ut den. Det är väl ändå det värsta med att ha den. Och att det blir jobbigt efter en hel dag med att ha den i munnen, det skaver och har sig. Har den aldrig i när jag är hemma. Ibland inte ens när jag har mina vänner här.
Jag kommer inte ihåg hur det kändes att ha riktiga tänder som sitter direkt i tandköttet fram i överkäken, jag är ju så van att vara utan och med den där protesen.

Denna vecka kommer jag att leva på kräm, youghurt och nyponsoppa skulle jag tro. Eller typ passerad mat, men det hoppas jag att jag slipper denna gång.

Näe, klockan tickar, ska ta och kolla på Andra avenyn nu. Hungrig som fan är man också, så ska försöka bli trött så jag kan sova bort det tills jag kliver upp och äter frukost. Får jag äta frukost förresten innan en operation? Snälla säg att jag får det. Annars kommer jag ju att svälta. :-( Godnatt!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Jag skäms fan fortfarande över då jag kläckte ur mig "Va, har du inga tänder?!" x'DDDD åååååh vad pinsamt... haha fy faaaan..

2011-07-20 @ 13:37:36
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0