Why can't we make this darkness feel like home?

Ligger här i min säng och är sjuker. Tänkte försöka sova lite nu och sedan se hur jag mår imorgon. Känner jag mig lite krasslig imorgon när jag vaknar så stannar jag hemma från skolan. Känner inte att jag vill sitta i skolan och kanske bli sämre och må dåligt ända från halv 8, då jag är framme i skolan, till kanske halv 6 om jag inte får sluta tidigare.
Det var ju värsta stört. För i morse kände jag att det var något tjorv med halsen. Trodde bara för att det var att jag hade spänt den eller så så jag fick harkla till och hosta lite. Kände att det gjorde lite ont, men inte förkyldont. Så jag tänkte inte mer på det eftersom det gick ju över under dagen.
Sedan när jag kom hem kände jag bara att det spände lite i huvudet, men bara lite. Sedan kände jag bara att det blev värre och värre. Har även tagit en tablett men har inte känt någon förbättring heller. Men vi får hålla tummarna att det här inte håller i sig länge, för jag har inte direkt tid att vara sjuk.

Godnatt!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0