Tja bloggen!

Julia och Lovisa lämnade mig just själv på skolan eftersom de skulle springa till bussen. Själv går min inte fören om lite mer än en timma. Buhu.
Idag har vi bara skrivit rapport på lektionerna. Har ju haft Samhällskunskap och efter det svenska. Har ju kommit en bit i alla fall, så det är ju bra.

Blev väldigt sugen på Chailatte så jag tror nästan jag går och köper mig en mugg på Waynes innan jag kilar iväg till bussen. Det är ju så himla gott! Malin och Amanda, you know what Im talking about!

Sedan när jag kommer hem har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Ta tag i en massa plugg antar jag och sedan hade jag tänkt att locka håret. Eller ja, försöka. Får se hur det blir om jag kanske måste raka bort det om det ser förjävligt ut eller något. Ehehehe. Men först och främst ska jag ÄTA! Om ni bara visste hur snorhungrig jag ääär! Oj, inte hungrig på snor, utan väldigt hungrig på mat. EHEHEH. Men tror inte ni är helt slut i huvet och inte fattade det. ;-o

Ja, men tjarå!

Blev jag ju ännu sugnare på det när jag satt och googlade på det. Muh, måste kila iväg nuu!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0