This Weekend

Jag ser verkligen fram emot denna helg! Imorgon följer jag med Elin hem och stannar där över natten. Vi ska gymma, äta kebab och säkert andra onyttiga saker, titta på film och det lär nog bli en massa snack skulle jag tro. Ja, jag vet vad ni tänker, ni tänker såhär ''Men hallå?! Imorgon är det ju inte lördag, det är ju fredag? Är hon beng eller? Då kan hon ju inte äta godis..?''
Då är mitt svar såhär ''Nog är jag beng, men kanske inte tillräckligt mycket för att inte fatta att det inte är lördag imorgon eheh, för liksom, man går ju inte på skolan på lördagar.. Daah!'' Haha nerå, men jag och Malin kom överens att vi båda byter dag denna vecka, så vi äter godis på fredag istället för lördag. Cool vi. ;-)

Och på lördag åker jag hem från Elin, fixar i ordning mig och sedan åker jag iväg till Ida som har en 18 års fest hemma hos sig. Ska nog bli riktigt kul kan jag tänka mig! :-D

Näe, enough. Nu ska jag grejja lite med mina Grafuppgifter i Photoshop. Bjuder på en bild jag gjorde i tisdags på lektionen.



Orginalet


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0