They did not play your favoritesong, sorry

Ouff vad trött jag är och vad trött jag var igår! Kom hem vid 3 och gick raka vägen och tvättade bort sminket, borstade tänderna och sedan lade jag mig. Somnade nästan på en gång. Sandras pappa kom och hämtade oss, och i bilen hem somnade jag visst och tydligen ska jag ha suttit och snarkat, eller ja, andas tungt. Pinsamt. Haha, men hade ju nästan varit vaken i ett dyng. Ungefär 22 timmar för att vara exakt, eftersom jag vaknade 5 igår natt.

Kvällen var väldigt kul förresten. De spelades dock ingen bra musik där så det var väl det ända som var dåligt. DJsarna spelade någon slags låt när en tjej stönade... Man ba: "Jaha, ooookeeej... Hur dansar man till det hääär då? :s". Fick även en knock i ansiktet för det var några knäppisar på dansgolvet, men man fick sig ett gott skratt i alla fall! ;-)

Näe, har ätit frukost redan ja så jag ska väl ta och gå på toaletten känner jag. Sedan ska jag nog bara ligga här i sängen idag. Det kändes riktigt skönt!

Hann inte ta någon bild innan vi åkte så det fick bli efter. Håret har dock blivit
lite rakare än vad det var innan vi åkte och det är inte lika volym i det.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0