Skolfoto från 98367 år sedan!

Haha, satt och kollade på gamla skolkort jag och Malin.
Här har vi från 3e klass. Jag gick i lilltrean och Malin i stortrean. Undrade länge
vad i helvete jag gjorde med munnen, men då kom jag på att vi skulle säga ''krokodilfis''. Kameramannen var för snabb med att ta bilden. Det syntes på alla andra också som inte alls log, utan hade typ samma smile som moi. Och det var bara Malin  som hade munnen stängd. Haha söt!
Det var lite hemskt eftersom att det är en kille på detta foto som vi känner igen men kommer absolut inte ihåg vad han heter. Han gick ju inte i vår klass så länge heller.. Men ändå. Haha!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

HAHAHA söta vi va då x)

2011-01-05 @ 11:38:17
URL: http://malinjnsson.blogspot.com
Postat av: papi

haha lillgull jessica men jag tror du är lite dålig på siffror :)

2011-01-05 @ 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0