Sjukis

Har sovit och drömt konstigt i natt. Har legat och varit jätte varm hela natten. Det har typ brännts as mycket. Jag har även ont i kroppen och i huvudet. Halsen är dock lite bättre, men det känns där fortfarande. Och med allt det där resulterade att jag fick stanna hemma idag. Och som det känns just nu så är jag inte så pigg för skola imorgon heller. Suck.

Idag blir det till att bara ligga i sängen och titta på Gossip Girl. Jag orkar inte röra på mig och det gör bara ont om jag gör det. Huvudet som är värst. Det jobbiga är att det hjälper inte när jag tar en alvedon. Bajs :-(
Hoppas det är bra med er i alla fall! :-)

Blev visst taggad i några bilder på facebook från Heaven & Hell.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0