Sarah Dawn Finer

Hon är nog den mest vackraste kvinna på denna jord! Hennes röst är ju hur vacker som helst och hennes låtar är ju helt.. Ja, helt underbara!
När hon sjöng Moving on på Melodifestivalen var första gången jag såg och hörde henne. Jag älskade låten och jag rös när hon sjöng. Jag hejade på henne och satt verkligen och hoppades på att hon skulle vinna! Sedan satt jag och var nästan tårögd när hon sjöng Kärleksvisan på Victorias och Daniels bröllop.
Hon ser även ut att vara världens varmaste och goaste tjej med ett stort hjärta.

Liksom, hör!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Håller med dig fullständigt!



Måste dock tilläga att även du är en av världens varmaste och goaste tjej med ett stort hjärta.



2011-01-07 @ 14:10:32
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0