Oh why...

Do you want to talk about it?
I dont know
Do you want to say some words?
Oh, I can't let go

I'm talking 'bout my world, my love, my life
Everytime I try to close my eyes
You just entered my mind
and you lay yourself down beside me... oh why...





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Some sweets are covered with sweat

There are no regrets, just new connections

And you are the summer sun

And I'm the one who wants affection



Älskade du, du är så vacker och fin på alla vis!

Jag önskar att jag kunde visa det på riktigt, jag önskar att jag kunde kliva in i dig och ta med mig negativ energi från dig. Och fylla på med massa positivt och göra världen till precis så grym som du förtjänar att ha den. Jag skulle utnämna dig till president över hela världen, där endast DU kunde bestämma, om det inte är möjligt, så i alla fall över ditt liv.



Jessica, det gör mig tårögd när jag tänkar på dig. Och tårar börjar att leta sig ned för min kind. Tårar av saknad efter världens bästa Jessica, smärtan som känns när jag inte är en superhjälte som varken kan ta på mig mera eller utföra hjältedåd. Jag är en människa, inte superhjälte, men jag försöker från djupet av mitt hjärta att hjälpa dig och leda dig fram till det du söker.

Om du bara visste vad du betyder för mig, alla stunder av prat, skratt och tårar. ♥

2011-01-03 @ 23:20:53
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0