Nytt i November

- TH har väntat på denna spelning i åtta år: I mitten av december hade de en konsert för att marknadsföra deras Best-of-CD i Tokyo, staden som de har döpt sig själva efter. Från den japanska huvudstaden är killarna spända: "Staden är grym. Allt är stort, stora lampor, galna människor. Jag vill komma hit igen", förklarar Bill.
- De tyska TH-fansen måste ha tålamod: Under 2011 kommer TH inte vara i närheten. Tom: "Vi gömmer oss i vår studio i Los Angeles och skriver låtar!" Det nya albumet ska komma i september och en ny världsturné planeras i november. Bill förklarar: "Vi kommer chockera våra fans med den nya stilen och soundet!"

(Källa: http://schwarz.blogg.se/)

Behöver jag säga mer än att jag längtar som bara den ellö?


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Åh, en bild på dem.

Men jag blev mest glad över bilder på ER. :D

Hihi



Men du kommer väl inte att avslöja något som några låtar gissar jag, även om du borde kunna få lite inside-information. ;)

2011-01-05 @ 20:46:58
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0