Never say never

Tycker att det är grymt skönt att jag har överlevt denna onsdag med. Var inte med på idrotten eftersom min hals börjar krångla igen och mitt huvud är ju inte det bästa. Fick även sluta tidigare så vi hann med 16:25 bussen hem. Härligt!
Haha, så hemskt när man sitter på bussen och halsover och sedan märker man att man sitter med munnen öppen och andas tungt och nästan snarkar. Gjorde samma sak igår... Haha typ pinsamt ju om någon skulle se och höra, vilket någon säkert gjorde eftersom våran buss jämt är proppfull. Ehehe.

Imorgon har jag bara en lektion. Ska egentligen ha nästan 3 timmars Graf på morgonen men jag frågade Niklas snällt om jag fick skippa den så jag kan prata sommarjobb imorgon på Ica här i Gnarp med Amanda. Hoppas nurå att vi får det då!! :-D Sedan åker jag in vid 12 och har engelska och sedan slutar jag. Skulle egentligen ha Meko sista timman, men Mats hade delat upp så man fick välja att komma antingen i tisdags (då jag gick) eller imorgon.

Men buhuhu... Hatar att man inte kan lägga upp videosar här längre... Finns ju så många roliga jag måste visa! Hahaha! :'-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

Du ska ju fan ha sommarjobb här! du ska ju vara här i sommar, de har jag bestämt! :) punkt slut <3

2011-01-26 @ 23:21:33
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0