När man stänger en ond dörr, öppnas en ny ond dörr

Ja... Trodde jag var fullt frisk nu ja tills jag stod i duschen och kände hur jag fick lock för högra örat. Det gör även lite små ont ibland, men jag hoppas att det inte är så allvarligt så det blir öroninflammation. För då skär jag av mig mina öron, för jag känner inte för att ha den hemska smärtan i flera dagar. Man ligger om nätterna och gråter för att det värker så mycket så trummhinnan spricker. Gjorde ju det sist jag hade det, skönt va?

Näe, skiter i det där och sticker på skolan imorgon i alla fall. Har ju ändå sovmorgon till 12 imorgon. Skönt de!

Haha, en ful bild jag hittade på google


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Sandra

Hahaha jag trodde du hade ritat bilden själv innan jag läste att den var från google xD

2011-01-21 @ 08:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0