Man förstår när man blir äldre

Oj oj vilken trött tjej det är som ligger i sin säng med datorn på magen här... Ja jag syftade faktiskt på mig, om ni inte fattade det ;-P. Somnade strax efter 11 igår och sov till kvart i 9 imorse då Annmarie kom in och väckte mig. Skulle ju vakna halv 10 då jag hade ställt klockan ju.
Har ju inte direkt gjort så mycket i skolan heller. Började 12 då vi hade engelska. Vi skulle göra nå hörövning som vi sedan rättade tillsammans. Sedan ha meko (media kommunikation) då vi skulle leta en reklam som bröt några regler, i tidningar. Hittade dock ingen så det fick vara. Vi skulle sedan göra en liten tävling då vi fick ett papper där det stod en massa slogans som vi skulle gissa från vilken reklam det kommer ifrån. Som ''I'm Lovin It - Mc Donalds'', faktiskt väldigt kul! :-)

Har haft en riktigt snuskig låt på hjärnan idag... igen! En låt som sätter sig som smäck på hjärnan. En låt som man alltid lyssnade på när man var liten, typ på discon och så. De fanns ju alltid med på alla skivor man köpte, som Hits For Kidz skivorna och så.
Hittade låten i någons spellista och tänkte ba: ''Åh, men gud vad längesen''. Så startade jag den och när han redan hade sjungt första meningen så såg jag typ ut sådär -->. Haha ja, lyssna på den själv! Lägger upp texten här, bara för att den är så ful och snuskig!
 

I'm gonna give you a lick with my razor tongue,
and no I'll never stop, no I won't shut up.
Don't you feel I'm hotter than the sun,
you can believe it or no I'm just warmin' up.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0