Kommentar från Anonymus





Hey! Vem är du? vad menar du med din kommentar? och varför är du anonym?
Jag skriver om mina vänner, familj eller nå kändisar i min blogg, och jag skriver absolut inget negativt om dem. Jag "hänger" inte ut folk för det är bara idiotiskt. Däremot kan jag skriva min åsikt om en känd person, men det händer ytterst sällan. Kan inte komma ihåg någon gång jag har gjort det.
Enligt dig, vem du nu än är, så verkar det som om att jag har skrivit något dumt om någon person.. Har jag det? Vart då?
Jag vet att du kommer ifrån krokom, så på internet är du inte helt anonym.

Skriv igen och berätta gärna vem du är och vad du menar med din kommentar. Om du menar att jag har skrivit något dumt om någon så visa mig det.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0