Inget ljus utan mörker. Jag står i mitten nu

Hej! Är på bättre humör idag, skönt nog. Hade sovmorgon till 12 men det var ändå smärta att kliva upp. Hade en sån huvudvärk imorse eftersom jag legat och hostat hela kvällen igår. Somnade ju någon gång mitt i natten och klev upp 9. Men det var ju skönt att jag bara hade två lektioner som var Samhälle och Svenska. Skriver ju bara på min rapport på de lektionerna och jag är alldeles snart klar. Har bara tre saker att skriva kvar. Hihi.
Fick även sluta tidigare så jag hann med 14:20 bussen istället för att sitta och vänta på 16:25 bussen. Not kul! Så nu ligger jag här och ska göra en Graf-uppgift då jag ska göra en framsida till min rapport. Har ingen aning om hur den ska se ut, men jag kommer nog på något! :-)

Lägger även in dagens bild här också:
Bild 6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge



Nina, min första kompis jag fick när jag började på Backens skola i 7an. Finns många roliga minnen med henne, haha som när hon följde med mig hem första gången och vi råkade låsa in oss på mitt rum, och när vi skulle skriva brev till Tokio Hotel. Haha! Det var hon förresten som fick mig att börja lyssna på Tokio Hotel. Jag fick en annan syn på ''skrikmusik'' och de lite rockigare låtarna när jag var med henne. Jag verkligen hatade sån musik då innan och lyssnade bara på techno typ. Men nu älskar jag de lite rockigare och skrikmusiken.
Hon är en riktigt underbar vän också med ett riktigt varmt hjärta. Bara så synd att vi tappade kontakten med varandra nu när vi splittrades i 9an. :-( ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0