I just love to be here

Är hemma hos momma nu och hostar en jäkla. Det är dock bättre än vad det var igår eftersom nu låssnar det väldigt mycket. Fick någon snuskig hostmedicin till kvällen. Uvva..

Igår när jag kom fram blev jag upphämtad av momma, Mikael och hans kontaktperson. Vi åkte och handlade och direkt när jag kom hem bytte jag om och sedan gick jag upp till Storvikenskolan med Malin och spelade innebandy tillsammans med pappa, lillebror och några andra snubbar. Jag, Malin, lillebror och pappa (girl-teamet) som vi spelade första tiden, klassade ju ut de andra totalt. Oj oj oj alltså! Ehum...
En snubbe från det andra laget ville vara med oss Eliter så han hoppade över till vårat lag. Eller ah, vi behövde honom... men det behöver vi ju inte säga.. *Schhh!!* Så, vi vann ju stort! Typ förlorade med 4-098674578.
Haha men jag hade jävligt roligt. Skrattade typ hela tiden. Typ när jag fick värsta läget att göra ett mål så började jag gapskratta så jag var typ tvungen att gå ifrån.

Jo förresten, vet ni vilken dag det är i daaag då? ;-) För det är ingen vanlig dag, för det är Jessicas-och-Malins-ätar-godis-dag idag, hurra hurra hurra!
Ska gå upp efter maten och köpa en massa onyttigheter. Är riktigt sugen på kinapuffar och lättsaltade chips. Tycker jag har förtjänat det!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0