Heaven & Hell

Ja men tjena gullon! Sitter nu och väntar på att min fru Amanda ska komma över så vi kan börja fixa hårena våra innan vi åker iväg sedan. Vi hade tänkt att våga håret, locka alltså, på varandra! Fick låna en tång av Olivia den söte igår, tack så mycket igen gullplutt! :-D ♥

Hoppas jag lyckas hålla mig vaken ikväll på Heaven & Hell, för just nu är jag så trött att jag kan somna på studs. Somnade efter 12 någon gång i natt och vaknade 5, och jag kom hem halv 6. Har hunnit duschat och sminkat mig med nu ikväll. Ja, om ni ville veta då. Vi får se om jag slänger in någon bild här imorgon eller så, bara kanske!

Jag hoppas på en riktigt bra kväll med mina pinglor Amanda och Sandra! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0