Galet trött tjej!

Ja, det var som om att jag precis somnade och bara efter någon sekund så skulle jag upp igen. Jag somnade inte fören 4-halv 5 i natt, så jag har knappt sovit 2 timmar detta dygn. Skulle upp 6 imorse, och det sved kan jag säga er. Men sedan åkte vi iväg till Gävle. Somnade till lite då och då både på dit vägen och hemvägen. Drömde om att jag skulle fånga en tv som höll på att ramla ner på backen, så skulle jag sträcka ut armen i en jävla fart så gjorde jag det i sömnen och vaknade till det. Haha, det var så jobbigt att vakna då. Det gör ju typ ont i kroppen.
Haha kommer aldrig glömma när Malin var här nere hos mig i Gnarp då jag bodde med mamma. Vi sitter uppe vid datorn och hon somnade bakom mig i fotöljen. Sedan smäller mamma igen toalettlocket så det lät as högt, och Malin rycker till så jävla mycket att jag själv blev rädd. Malin trodde att det hade flygit in en fluga i örat på henne. Haha!

Näe, det är nästan pain att kolla vad klockan är. Den är ju så lite.. Jag vill ju lägga mig och sova nu :-( Men det kommer definitivt att bli en riktigt tidig kväll för mig. För jag kan slockna i vilken sekund som helst. Det är helt stört!

Förresten, nu behöver jag inte åka till Gävle fören om 6-8 månader. Skönt va? Är väldigt less på att åka dit typ en gång i veckan. Det har ju typ varit så på sista tiden.
Ne, nu ska jag ta och kolla lite på Gossip Girl, xo xo!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0