Friday I'll Be Over U

Har just inget att säga än att jag är tröttare än tröttast efter denna långa skoldag. Ville inte kliva ur bussen när vi hade kommit till Gnarp.. Höll ju precis på att somna då ja.. :-( Men det skulle nog bli ännu jobbigare om jag hade suttit kvar och åkt till Hudiksvall istället... Så jag fick väl ta mina väskor (dataväskan och idrottsväskan) och bege mig ut all snö som vräkte ner. Måste ju även gå en omväg också för min lilla genväg är det ju 86879 meters snö där så det är ju omöjligt att ta sig igenom. Typiskt!

Näe, är hemma nu och stoppade ganska nyss in en tvätt i tvättmaskinen. Ska bara vänta på att den blir klar så ska jag hänga den och sedan tror jag nog att jag lägger mig och sover.

Denna låt spelas mycket på min spellista :-)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0