Första skoldagen för i år

Ja, och jag överlevde.. nästan. Hade samhällskunskap första timman då vi ska börja skriva en rapport. Den är kombinerad till svenskan, så vi ska grejja med den där rapporten på både samhällskunskaps lektionerna och svenska lektionerna. Hade svenska efter samhällskunskapen så hela idagen har det bara pratats om den där rapporten...

Efter skolan gick jag en liten sväng på stan och kikade, mest bara för att fördriva tiden. Hade ungefär en och en halvtimma kvar tills min buss hem skulle gå. Svängde in på Gina och hittade ett jätte sött spetslinne som var på rean. Tyckte att det skulle vara finemangs då det är Heaven och Hell på fredag i Sundsvall (det är som en Gymnasiefest typ). Så linnet fick flytta hem till min garderob idag. :-)

Nu ska jag bara kika på min bildanalys, som är nyckeln till mitt MVG som slutbetyg i Grafisk kommunikation A, och se om det är något som behöver ändras. Det räcker så gott med ett G på den och jag är ett lyckligt MVG-barn! :'-)

Så styggt när benen går ihop. Det gör ju inte mina och så ska de va'

What do you think? Det blir mina svarta jeans till och några smycken. På fötterna har jag mina svarta converse.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Jätte snyggt, Jecka! :D Passar dig grymt bra :D

Och det där med benen, fan vilka snygga ben du har alltså! Man är ju tjock om de går ihop ;)

2011-01-11 @ 20:16:11
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0