Brunflo efter skolan = Jippi

Längtar tills jag har slutat skolan för då ska jag först ha utvecklingssamtal och sedan direkt efter drar jag till bussen som väntar nere på Navet. Jag åker till Brunflo över helgen och det ser jag riktigt fram emot. Har saknat alla där så himla mycket och jag behöver dem nu. Jag behöver komma bort lite också. 

Måste på lunchen köpa halstabletter eller något som kan dämpa min hosta lite. Det kittlas så mycket i halsen att jag måste hosta hela tiden. Hela natten har jag typ legat vaken och bara hostat. Men när jag kommer till momma så ska jag ta lite Kan Jang. Det är gott och alltid bra. Momma har alltid något som lindrar och det har hon alltid haft.

Vi petar in dagens bild också här:
Bild 3: En bild på någon i din familj



Systeryster från hennes student. ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Naaw tack älskling! :D<3

2011-01-21 @ 15:35:33
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0