Blitt sjuker

Ja, har nog gått och blivit lite sjuk ja. Jag fryser, det spänner i huvudet, kroppen är svag och det känns lite svagt i halsen. Jag kan tänka mig att det beror på min otroligt taskiga sömn de senaste dagarna. Har ju inte direkt sovit som Törnrosa inte. Har somnat 7-8 tiden på morgonen de senaste dagarna fast att jag går och lägger mig vid 2 då jag är asa trött.
Imorse skulle jag upp lite tidigt för jag skulle in till stan en sväng med Malin. Ställde klockan på halv 10 så jag skulle hinna fixa iordning mig, men råkade snooza till 10:10, så jag fick lite smått brådis. Sängen var ju så otroligt skön då. Somnade ju trots allt vid 8 i morse. Förstår inte, var ju så sjukt trött igår att jag satt och gäspade och gäspade hela tiden. Sedan gick jag och lade mig vid 1 och försökte sova, men ne.. Löste lite korsord och sedan försökte jag sova, men ne.. Sedan spelade jag lite kort på Ipoden och försökte sova efter det, men ne.. Sedan låg jag bara och pratade med mig själv (ja jag måste ha schizofreni eller något..) och sedan försökte jag sova efter det, men ne.. Låg och funderade lite och sedan vid 8 tiden somnade jag.

Hann inte äta frukost i morse så både jag och Malin köpte oss en varsinn räkmacka inne i stan. Pillade bort mina räkor eftersom det är äckligt. Skulle ju kunna beställa en räkmacka utan räkor ju! :-D
Haha nerå, men sedan kollade vi runt osv. Hade presentkort inne på Lindex så jag köpte värmeskydd, torrschampo och en concealer. Vi hade lite och göra så vi gick in på H&M och plockade på oss de fulaste klädesplaggen vi hittade och testade dem. Sedan satte vi oss på bussen och gäspade ikapp. Satt och skrattade så tårarna rann för att vi gäspa. Snacka om trött?

Äh, bjuder på denna. Såhär vacker var jag vid frukosten:
(skulle göra peace tecknet, och vad fan är det här då?):



Muuuums!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Haha snyggt! ^^

Krya på dig du med :(

Räkmacka måste vara det godaste som finns. :D

2011-01-03 @ 19:16:33
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Olivia

Sv; Hihi tack från mig och Mikael! :D och du är så söt själv min lilla blomma<3!

2011-01-03 @ 19:19:07
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Och krya på dig!<3

2011-01-03 @ 19:19:18
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0