Back home

Är nu hemma i Gnarp igen efter ett skönt lov i Brunflo. Jag har rännt lite på stan med Malin, shoppat på rean och inte på rean, umgåts med momma och morbror, hälsat på hos far mi och syskonen, hälsat på hos farmor och fikade, Helena, Dennis och Theo kom ner på besök från Hoting och ja.. Sedan har jag väl kanske inte gjort så mycket mer, förutom igår då jag och Malin satte på oss våra täckbyxor och hoppade omkring i snön som små barnungar. Skämde ut oss också, men hur, det ska jag inte skriva här ;-) Sedan låg vi ett tag innan vi skulle somna och sjöng en Pippilåt, lite låtar från Torkel i knipa och en James Blunt låt. Vi låg och skrattade så jävla mycket för den där Pippilåten. Haha herre gud..

Just nu ligger jag nyduschad i sängen med benen på min proppfyllda väska som ligger i min säng och väntar på att få bli uppplockad.. Åh jag orkar inte.. Hela min garderob och lite till ligger där i typ. Får ta och fixa det nu.. Eller om en stund för jag låg så skönt här, så jag kan somna någon gång. Är super trött och jag ska även upp 6 imorgon och åka till Gävle. Den tiden som jag brukar somna om nätterna under lovet. Hur ska detta gå?

Om ni visste vilken känsla jag har nu, en känsla att jag äntligen kan riva murarna och ta steget. Det känns bra, väldigt bra!

Ärtor!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Anonym

Man skriver inte som DU, gör om vissa personer på bloggen

2011-01-11 @ 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0