Vad hände med mördaronsdagen?

Ja, denna onsdag har ju inte varit lika seg och tröttsam som alla de andra jobbiga onsdagarna brukar vara. Hade sovmorgon till 12 för jag hade ingen historia halv 9, efter det har jag håltimma, var inte med på idrotten eftersom jag är förkyldis och sista lektionen blev inställd. Alltså, jag åkte in så jag var på skolan till 12, hade Samhälle, åkte iväg fram och tillbaka till idrotten och sedan sätta mig på bussen hem 14:20. Hur skönt?

Är helt slut idag! Även fast jag har sovit i ungefär 9 timmar inatt så orkar inte kroppen bära mig typ och mina ögon är tyngre än en elefant. Halsen gör ont lite till och från, ibland jätte ont och ibland nästan inget. Och det känns som om att jag har en inbyggd tegelsten i huvudet. Eheh.
Näe, ska ta och lägga mig och vila en stund. Orkar inte göra något annat.





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0