Tjugoåttonde februari

Hej hej! Är det bra med er? Med mig är det väl helt okej. Har träningvärk och huvudvärk efter gårdagens skotertur. Jag har träningsvärk i hela ryggen och i magen + armarna, så det ser typ ut som om att jag har skitit på mig eller något. Har till och med sovit jätte dåligt inatt för jag vaknade av att jag hade ont. Drömde också en sån jävla konstig dröm. Jag drömde om att jag tog en liten bit från min läpp så det vart en blodfylld grop i läppen och sedan slängde jag min läppbit på golvet så det splaschades. Haha stört!

I lördags kommer jag inte ihåg så mycket av vad jag gjorde... Jo juste... Åt på Rätt in med Malin och sedan köpte vi lite frukt, choklad och sedan skumgodisar. Vi smälte chokladen och doppade godisarna och frukten i det. Gott som snor! Sam
tigit kollade vi på Melodifestivalen. Och jag tycker helt klart att Nick Borg var jävligt bra! Sedan kommer jag inte ihåg vad vi gjorde mer. Kommer bara ihåg att Malin sov hos mig. Mitt minne alltså...

Igår for jag, pappa, lillebror Fredrik och Malin skoter upp till Singsjön fram och tillbaka. I början satt jag och Malin bak i en släde efter skotern och Fredrik satt framme med pappa på skotern. Sedan när vi hade kommit halvvägs så bytte vi av så jag satt bak på skotern istället, för jag hade så fruktansvärt ont i rumpan efter alla gupp. Haha. Sedan bytte vi av några gånger så alla fick sitta bakom pappa. Bilder kommer upp när jag har fått dem från Malin. 
När vi kom hem igen tittade vi på en rätt bra film. Kommer dock inte ihåg vad den hette, men bra var den som sagt. Jag och Malin gick sedan upp på Shell och köpte oss en varsin korv och köpte en varsin powerking. När vi kom hem tittade vi på Soldidan, Time out och till sist Wallander. Mysigt!

Idag har jag praktiserat på Ica. Kan säga att det är bra nog mycket roligare än att vara på Intersport. Tiden har runnit iväg för jag har haft saker att göra hela tiden. Har bara packat upp en massa varor. Och det är även en gammal klasskompis som praktiserar där också så det var väl rätt kul.
Jag slutade 3 idag, vilket jag även kommer att göra hela veckan ut, så då gick jag en stund på stan själv och köpte mig ett par nya hörlurare. Såna där små, inte stora. Sedan köpte jag även puder + en sån där borste. Pappa hade vägarna förbi stan så jag liftade med honom hem.

Nu sitter jag här och försöker hinna kolla det viktigaste som man måste göra på datorn, för snart ska momma sitta här. Ha det bra allesammans!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

Nick Borg var helt klart bäst! Jag och Sandra skrek av lycka när han gick vidare, haha :D

2011-02-28 @ 18:16:09
URL: http://http://amandamountainman.blogg.se
Postat av: Zoofie

Han heter väl ändå Nicke Borg? ;)

Ja han är bra, men såg aldrig melodifestivalen, vi hade fest :D 18 årsfest för mig, men typ ingen här x'D hahah. Var låten bra? :D

2011-02-28 @ 19:31:41
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0