Söndag

Hej coolingar! Allt bra med er? Med mig vet jag faktiskt inte. Jag ha en sån konstig känsla att jag inte vet om jag är glad eller ledsen. Jag kan inte avgöra det. Annars så har jag en sådan träningsvärk sedan jag släpade på all min packning till tågstationen i fredags. Herre gud! Igår var den ju väl ändå värst.

Denna helg har varit väldigt bra! Igår for jag in till stan med momma. Vi fikade och kikade runt lite i olika affärer. Med mig hem fick jag ett par jeans för 49 kr på Gina och sedan en vit mössa från Stadium. När vi hade varit och gått en sväng på stan for vi hem och Malin kom sedan till mig. Vi gick till den andra Malin och vidare upp till ica för att köpa gotta. Sedan gick vi till den första Malin (haha så svårt att hålla reda på Malinarna) och kollade på Melodifestivalen och spelade Guitar Hero.
Melodifestivalen var helt okej igår. Den jag tyckte var bäst var fan Eric Saade!

Idag sov jag asa länge! Vaknade först vid halv 12 och fick nästan panik att jag hade sovit hela dagen. Det kändes så. Men när jag kollade på klockan så var det ju fortfarande morgon så då tänkte jag bara sova i en halvtimma ungefär, men det är ju svårt det där att hålla tiden när man sover och inte har ställt klockan. Så när klockan närmade sig 14:00 så kom Mikael ner och väkte mig. Ajdå. Men jag sover så himla skönt här!

Imorgon börjar praktiken också. Lite nervöst och gruvsamt är det ju, men det kommer gå grettans. Jag och sporthunkarna inne på Intersport. Ska väl inte klaga egentligen! Haha skämt å sido.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0