Solig och fin dag blev till grått och trist

Vaknade idag och var på bra humör. Solen sken och det var inte så kallt ute. Jag for iväg till skolan utan den där gruvande känslan. Jag kännde att det skulle bli en väldigt bra dag och att det inte var något att bekymmra sig för. Jag kommer till skolan och öppnar skåpet. Jag tar ut ipoden och mobilen ur jackfickan som jag sedan lägger ovanpå skåpet. Sedan pular jag in jackan i skåpet och sedan stänger jag och låser den och springer iväg till tjejerna som sitter vid ett bord längre bort.
När klockan närmade sig 12 började vi gå upp mot samhällskunskapen. Efter att det hade gått ungefär 20 minuter efter lektionen så kommer jag på att jag inte har min mobil och ipod med mig. Jag fick panik och kutade ner för att titta på skåpet - där låg de inte. Jag öppnade skåpet och kollade - där låg de inte. Jag kollade i jackfickorna - där låg de inte. Sedan frågade jag i caféterian om det hade kommit in något - men det hade det inte. Frågade i reception, men icke! Jag gick upp igen och Amanda ringde till min telefon, men det visade sig att den var avstängd, alltså, den har blivit stulen. Fick sitta där och trycka tillbaka tårarna. Mina bebisar har blivit kidnappad.. Fan vad naken jag känner mig. Hur i helsike ska jag klara mig utan min musik i ipoden? Jag dör.
Gick och gjorde en polisanmälan också. Vet inte hur det skulle hjälpa mig få tillbaka mina saker, men ah, man brukar ju anmäla om något blivit stulet.

Näeh, så denna fina och härliga dag blev till en riktigt hemsk dag! Fy bubblan...


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0