"Ska du flytta?"

Det var vad Caféteria-Ann frågade mig när jag kom flåsandes upp till skolan släpandes på all min packning. Haha, ne fick förklara då att jag ska till Östersund i tre veckor. Haha. Nej men ni anar inte hur jävla jobbigt det var att ta med mig all min jävla packning in på bussen och ska försöka få iordning så jag själv kan sitta, och sedan när jag skulle gå ut. Det är väl kanske 100 meter till skolan från busshållsplatsen, och jag tror nästan att jag stannade 3 gånger och vilade för att benen började att vika sig. Jag ser då verkligen inte fram emot när jag ska gå till tågstationen.... Det är ju fan trippelt så långt dit.
Har en stor full påse fullt med kläder som mina systrar ska ha + ett par skor som jag ska ha. Jag har en står fet jävla resväska fullt med kläder som jag ska ha och sedan har jag en full jävla ryggsäck med kakburkarna + datorn. Skjut mig.

Annars så sitter jag på skolan nu och masserar mina stackars axlar medan jag gör min ICC uppgift i Mediakommunikationen. Okej, det där går inte ihop, men jag tänker att jag masserar mina stackars axlar. Ska om en liten stund gå ner och köpa nudlar till lunch. Ska bli gott det!!!!!!!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0