Så jävla less på mig själv!

Ja, ingen kan fan hata mig mer än vad jag själv gör. Imorse hade jag så himla bråttom till bussen så tror ni inte att jag råkade mörda mina älskade Scullcandy hörlurare då? Fy fan... De har gått av.. Bara för att mobilen låg på andra sidan sängen så bara för att vara lite snabb så slängde jag mig över sängen och sträckte mig efter den och satte benet på en tröja som låg där, och under den tröjan låg dem ju då. Allt man hörde var ''Knak''. Kul. Det är ju fan inte meningen att jag ska få lyssna på musik. Snart lär jag väl få ett besked om att jag är döv också... Kul liv. kul, riktigt kul. Ja så himla kul. Jätte kul. AFHGDFSDGOUI.. cp.

Må du nu vila i frid min lilla bebis. Förlåt för jag råkade döda dig! *snyft*










Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Fast snygg rix fm tröja hade du iaf när du var svullen :D

2011-02-25 @ 00:23:17
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0