My sleepy sleepy eyes with Napoleon

Oj oj oj vad trött jag är! Imorse när jag väcktes var det som om att jag bara hade lagt mig, blundat och sedan bara vakna och kliva upp. Det känndes inte som om att jag hade sovit ett dugg. Men ja, kunde inget göra än att kämpa sig upp från sängen och göra sig klar.

Jag började halv 9 idag och hade grafiskkommunikation. Lärde mig hur man gjorde ett öga, skrev ut lite efterlysningslappar och sedan gick jag och tapetserade om skolan lite. Sedan skulle vi gå iväg på ett studiebesök på Arbetsförmedlingen. Var där, fick gratis grejer och tog lite broschyrer som man kan läsa lite i. Kanske var där i 15-20 min och sedan gick vi där ifrån. Klockan var halv 11 då typ och vi slutade för dagen. Tog halv 1 tåget hem så 1 var jag hemma.
Ligger just nu och läser lite historia. Tycker inte alls att det är intressant att läsa om Napoleon och hans liv. Och när jag försöker läsa så vill mina ögon bara fara igen för jag är så trött. Suck..

Aja, ska återvända till dokumentet med 14 sidor och powerpointen om Franska Revolutionen. åååååååååh. Hej förresten!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0