Massage + Prat

Är hur trött som helst. Får verkligen anstränga mig för att hålla ögonen öppna :-(. I alla fall så när jag kom hem så ringde Birgitta och trodde att vi hade bestämt en tid nu idag. Hon hade skrivit i sin kalender men inte pratat med mig, haha, så hon var tvungen att höra för hon var osäker. Men eftersom hon var på plats och jag inte hade något speciellt att göra så tog jag sparken och sparkade iväg till Gnarpskolan och träffde henne en stund. Jag fick massage och sedan pratade vi lite. Känns så skönt! Min klump i maggropen har försvunnit för stunden.

Nu ska jag ta och packa väskan. Vet dock inte hur jag ska kunna frakta med mig allt som jag ska ha med mig heller.. Har 5 kakburkar, min stora resväska, min dataväska och en påse med kläder som jag ska ge till min lillasyster och min storasyster. Min storasyster ska få några kläder efter mamma som jag inte kan ha. Känner mig så dum att slänga saker efter mamma, så det är bättre att det kommer till användning.
Ska åka tåg imorgon, och jag tror nästan jag måste gå och sno en kundvagn på ica för att kunna frakta med mig allt upp till tågstationen.

Ser fram emot dessa tre veckor i Brunflo faktiskt. Har en massa tid till att träffa min familj och Malin. :-)

Såhär får jag sitta och hålla upp ögonen:


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0