Ledsnare än ledsnast!

Kan inte sluta tänka på min ipod och min mobil... Känner mig så otroligt naken! Är så ledsen över att jag har slängt ungefär 2000 kr bara rakt ner i sjön. Ville ju så gärna ha den där ipoden. Köpte den tillslut och var så himla glad över den. Men fan då är det någon jävla fattig klåfinger som ska ta den och mobilen. Kunde han/hon inte bara lämna in den så den kommer till rätta?
Hade en bild på mamma i mobilen där bak i luckan vid batteriet också. Bara för att jag skulle ha med henne vart jag än gick. Och när jag är någon stans och saknar henne så kan jag ta fram bilden och titta på fina henne och minnas våra fina stunder.
Hade även över 600 låtar på ipoden också. Tror ni jag har dem kvar på datorn då eller? näe... och mina älskade scull candy iear hörlurare också.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! :'@

Kommer säkert inte få tillbaka något heller...


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Anonym

men jessica, bara efterlys ..

du kommer få tillbaka dom, trust me.. ♥

2011-02-08 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0