Kryddstarka nudlar och en cola i skolan

Ja, stoppade precis in sista tuggan av mina goda nudlar som jag köpte som lunch i caféterian nyss. För ungefär en halvtimma sedan hade jag matte då jag jobbade väldigt flitigt. Lektionen innan det hade vi svenska då jag har börjat skriva om teckenspråk här i Sverige. Ganska drygt, men det måste tyvärr göras.

Sitter ensam i skolan eftersom vissa är ledig/börjar senare idag och några har åkt hem. Hade egentligen också kunna göra det, men jag ska till Brunflo efter skolan, och mitt tåg går inte fören om 2 och en halv timma. Kul.
Ville inte gå till Åhléns själv och äta lunch. Hur pinsamt och utmobbat är inte det då? Haha, vilken tur att Café-Ann är här och att hon gör as goda nudlar och att jag hade lösa pengar idag.

FRONTIERVILLE!!! B-)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0